I tremble, their gonna eat me alive

¦ Serier , Vardag
Så idag har jag suttit vid datorn bara för att det var så fint ute. Har spelat sim, spelat, sims och spelat sims. Lite annat också men jag det var typ det jag gjorde.
 
Har även typ kommit in  en sån TVD period [som jag btw ör i hela tiden] så nu har jag börjat kolla om heela serien hah. Är på 1x04 nu haha..
 
Även två nya favorit låtar hittade jag idag ---->
 
Lite random shipping update --->
 asdfghjkl
 
Imorgon ska jag till tandläkaren och sen ska jag till stallet också. På fredag taggar vi hööks och även senare lite annan shopping i helgen. Sup ska få julklappar :)))
 
Åh jo btw, jag har tänkt läsa 50 shades of gray också.. haha tagga filmen sen. Det gick ryckte om att Ian och Nina skulle ha huvudrollerna <---- hade varit sååå totally bäst.











Kom ihåg mig?