Idag åkte hon

¦ Andra Hästar , Outfits , Vardag
Provriden och såld samma dag, bästa B-ponnyn Mulan åkte med sin nya familj hem idag! Kommer inte sakan henne direkt men hon har ju varit rolig att rida och framför allt; småponnystiden är nog smått över nu ;) Fast man vet aldrig. Tar mej en tur på Zwier om jag saknar det för mycket x)
 
Ja, hoppas hon får det bra!
Så nu kommer vi ha all tid på Soppan och här ska det inte latas längre! Hon ska bli ett riktigt muskelbärg hahah skämt åsido ;)
 
Iaf, hästarna i stallet nu är Soppan, Zwier, Batman, Duchess och Passoa. Jag tror både Passoa och Duchess har någon intresserad som köpare men är osäker. Det kommer iaf en ny C-ponny till slutet av veckan tror jag det var. Vi kommer inte rida den även fast Ester och Julia är smått långa på C-ponnys. Ja, hon är iaf ur kodition så hon ska sättas igång först. Kommer ju vilja rida henne nån gång för att testa såklart! Mer om nya ponnyn när hon kommer =) Nu; Agents of S.H.I.E.L.D.!
 


emma ^^    •  

ponnyn heter Bella va? ^^ jag och Josefin kommer nog nästa vecka, och hon ska provrida den antagligen, åh saknar batman, kul att få träffa han igen ♥️

Svar: Ja det är den :) ja, du får ju hälsa på Batman då! :) <3
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?