På en lista från 1 - 7

¦ Serier , Vardag
Förste man är snyggast siste man är näst snyggast, de andra är på en skala däremellan. Och för att göra den överseenlig så valde jag bara sju stycken. Det tog mig typ ett århundrade att välja öhum. 
  1. - Ian. Han är bara så ehm duh. Ni har väl ögon. Tbh så hade jag kunnat skriva typ ark om honom men yah know...
  2. - Nathaniel. Amg vet inte vad jag ska säga här heller.. tänk att jag sätter honom framför Paul?!
  3. - Paul. Totally to die for. Men sorry dude. Fast 3:a är också bra :):):)
  4. - Daniel. Vad är det med mig och äldre män O.o
  5. - Zach. Alla hans filmer är så asdfghjkl. Och han är så asdfghjkl.
  6. - Justin. Finast,bäst och vakrast. Men jag har typ blivit duh för äldre så sorry mate.. :* love u still tho.
  7. - Leonardo. Gälls den yngre versionen? Måste säga att han var typ 8x snyggare då. Puss puss bebis.
Ett inlägg som är så asdfghjkl att göra..











Kom ihåg mig?