Grisig heest

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise
Idag testade jag som sagt nya tränset på Soppan + ett tvådelat eggbett med fasta ringar.
 
Tränset satt som en smäck på henne och hon såg ut som den prinsessa hon är hihi. Red i ridhuset och det blev en ordentlig genomkörare i dressyren. Hon var faktsikt väldigt duktig stundvis där hon kunde gå lång och låg i traven och ställa sig superfint i båda varven. Tränade mycket på åttvolten och att hon skulle överställa sig lite och gå undan för skänkeln. Red ganska länge tycker jag nog haha. Men som sagt, fokuset låg på tempo, överböjlig och gå undan för skänkel och det tyckte jag hon klarade bra. Hade även sporrar för första gånger på året kanske och det var inte det minsta problem. 
 
Efteråt så fick hon sin mat och vem grisar inte ner sig ända upp till ögonen om inte hon?!?!? Fick blöta ner hela hennes bulliga annsikte och torka bort sörjan i ansiktet på henne...
Sen red jag Zwier och han var duktig bara lite räser i galoppen hihi.











Kom ihåg mig?