Hp <3

¦ Serier , Vardag
Sådär nu har jag kollat om alla harry potterfilmer igen. De bästa som gjorts alltså. Slår alla filmer flera tusn gånger om. Gråter för att de inte finns fler. Men man får vara glad över att de gjordes i min tid. stackars dom som aldrig får se den lixom. 
 
aja nu ska jag återgå till nått annat. ev så ska jag tyvärr börja kolla ny serier och då blir det Game of thrones då flera i killar i klassen tycker jag ska kolla på den (obs vi snackar alltid serier och de vet att jag kollar tusen olika så ny försöker de övertala mig) och Clara med och det är ju övernaturligt så den borde sitta fint. sista dagen ledig imorgon och sen så är det bara att återgå til skolan, inte långt kvar nu dock...
<3
 


Agnes Johansson    •  

Asså hp <3 Gråter över sista bilden omg

Svar: eller hur bääääää <3
Sharon Eden America Hajny

Alice    •  

HP kommer alltid vara en viktig del av mitt liv, kommer aldrig sluta läsa om böckerna och se om filmerna <3

Svar: eller hur <3
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?