duktiga småflickor

¦ Andra Hästar , Stallet , Vardag
kom till stallet vid tolv och träffade mathias. strax därpå kom sarah med vinnie och hon fick släppas ut i hagen direkt och bekanta sig med de andra. sharon och ester skulle ut på soppan och jessie men de regnade så jag följde inte med. istället så bar jag runt på BC i typ 45 minuter som en liten bäbis och snackade med mathias och två tjejer i stallet vars hästar blev skodda. sen så var mathias snäll och fixade vinnies hovar och skodde om soppan. vinnie gick bara iväg lite i hagen annars var hon superduktig och får en guldstjärna för dagen.
 
Hon var inte alls misstänksam i stallet och stod "stilla" när han skulle verka henne men sen kom sharon och company tillbaka och då började hon hoppa runt lite. först fick jag lugna henne och då bara tryckte hon hela sig mot mig och så fick jag klappa och klia henne och så fort jag slutade så blev hon nervig igen. tog in soppan för hon skulle ju skos om hon med så ja. sen fick de tålmodigt vänta på varandra innan vi släppte ut dom. men båda skötte sig superbra när han fixade hovarna och trots att vinnie blev lämnad i stallet lote smått så gjorde hon iget dumt. borstade henne också och sne fick de på sig täcken ocg tjoff ut i hagen. blev hämtade för vi skulle fira lite middsommar hos pappa. årecis kommit hem!


Annika    •  

Härlig bild! :)










Kom ihåg mig?