första dagen på sommarlovet 2014

¦ Stallet , Vardag
som sagt, sommarlov! Ganska skönt endå även fast man saknar klassen.
 
Iaf, börjar med en shoutout till Clara som fyller hela 17 år idag, grattis! Har beställt en sak till "henne" som vi hoppas hon blir glad av. Idag tänkte jag nog bara lata mig hemma. Kolla serier, spela sims, städa lite. Imorgon ska vi tvätta stallet (ög), alla medryttare + vi hjälps åt så det tar förhoningsvis inte så jäääättelänge även fast det alltid tar ca en hel dag. Så blir nog inget stall (alltså Soppan) så hon får vila. På söndag sticker jag och de som vill till stallet och så får vi se vad vi hittar på. På måndag vankas det konsär! Taggad såklart och det ska verkligen bli helt sjukt kul. Tyvärr ska inte 5sos vara förband längre och det har såklart gjort så jag längtat ännu mer men men... får fortfarande se mina favoriter. Resten av nästa vecka blir som den blir. Sharon börjar sommarjobba ju och hennes arbetstider kommer slita på henne hårt första veckan så blir kanske att bara jag åker den veckan. Men vi får se, vi får ju sommarkorten på söndag så då kan vi åka två oftare och fota!
Har inte hoppat än denna veckan så blir det fint väder på söndag vill jag nog hoppa lite.
 











Kom ihåg mig?