I have no filter in my brain and react on inpulse

¦ Surprise
Börjar med att säga att jag är hemskt ledsen för att bloggningen mer eller mindre står still från min sida nu när jag jobbar. Går upp tidigt och lägger mig tidigt och är trött när jag kommer hem och sätter mig då och gör andra saker. I och för sig vid datorn men bloggningen är så tråkig när jag inte har något nytt att skriva om så kommer tyvärr bli såhär nu när jag jobbar.. om inget nytt eller extraordinärt händer såklart :):):):):))):):)::)
 
I alla fall så var jag i stallet idag eftersom jag var ledig från jobbet. Red ut med Ester, blev fint väder precis när vi stack ut så slapp bli blöt haha. Soppan skötte sig bra när vi tog slingan och även när vi red lite på gräset. Hade liiite svårt att ställa sig i höger och att koncentrera sig när Jessie var på andra sidan och vill gärna dra på lite då men annars är jag endå helt okej nöjd med passet. Har ju saknat att rida min bubbla.
 
Vinnie kom idag också. Hon blev verkad då vår hovis var där. Det gick bra och ännu bättre när Soppan höll henne sällskap. Hon reagerade inget vidare på verkningen eller det nya stallet och tog det väldigt lungt så det känns bra att ha henne där och jobba med henne nu över sommaren. Soppan blev också skodd och vi fick höra en massa fint om henne av hovis. Känns alltid lika bra när man får beröm öve rsin ponny hihi
 
 











Kom ihåg mig?