Snabbt inlägg

¦ Andra Hästar , Shopping , Vardag
Har haft fullt upp hela dagen idag alltså. Vädret har ju dessutom inte varit med oss här i skåne alls idag vilket sög och resulterade att jag och Clara endast dumpade lite grejer i stallet och sedan stack till hööks istället.
 
Jobbade mellan 7 och 2 varav mellan 2 och 3 fick jag rida Lugano. Gick väl helt okej, han vart ju en riktig bjässe men allt gick bra. Var på hööks under lunchen och fick med mig ett orangea lamicell schabrak + matchande lindor - då vi inte har orangea outfit än hihih. Vid kvart över tre gick jag och handlade lite vitamin Well (aasdfghjkl god) och sedan åkte jag och Clara med fyra bussen i pissregn till stallet. Cyklade dit och lämnade lite stuff, schabraket och det och var helt blöta påvägen hem igen. Clara ville stanna vid hööks s det gjorde vi. Fast hon fick övertala mig lite haha. Grävde runt lite tills Clara köpte med sig skitsnygg himmelsblå outfit. Själv hittade jag det regntäcket vi vill ha till Soppan i hennes storlek (det sista kvar yay) så köpte det också hihi. 
 











Kom ihåg mig?