selning och skratt

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Idag hade vi först naturbruk teori och sen hade vår grupp selning. Var endå helt ok kul att få sela en häst. Sen vart de mat och sen hade vi typ 1,5h tills träningsläran började. Mockade och gjorde höpåsar samt tog in Soppan och masserade henne lite. Sen fick hon komma ut igen och så kollade vi lite på treornas hoppning innan vi hade den tråkiga träningsläran i typ 2h... Alltså det var då idrott fast teoretiskt så ja...
 
Tog bussen hem och Sharon hoppade av på jägers för hon och Ester skulle till Hööks senare men jag pallade inte så stack hem. På bussen fick vi värsta skrattanfallet med Linn, började gråta för det vart så kul. Linn låg på golvet hela tiden typ och jag trodde bussis skulle skälla på oss men han brydde sig inte.
 
Har nån väldans stor lust att blogga så tror jag ska knåpa ihop nått fint inlägg till er!
Soppan och jag igår innan hoppträningen!











Kom ihåg mig?