två och två

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise , Vardag
Dagen började med att mocka till Soppan och sen rida ut med två andra i klassen. Vart mest skritt och trav på turen och en galopp men Soppan var framåt hela tiden så var endå nöjd.
 
Sen tog jag in Joe och tvättade hans mugg som är "bort" nu så ska bara tvätta några dagar mer så ska det nog vara fint. Dressyrade med han i paddocken i ca 50 minuter. Övade mest på att länga steget då han gärna kortar sig väldigt mycket när man kortar upp tyglen, samt lite skänkelvikning och galopp på volter. Han skötte sig bra, pigg och visste nog inte riktig thur han skulle få ut energin på ett bra sätt. Tillslutet av passet var han som finast och gick som en klocka i traven iaf och ganska bra i galoppen. Skrittade av på grusvägen en bit och sen red jag mot stallet. Väl i stallet så släppte jag ut han igen och fixade hans box + gjorde hö till båda innan jag stack hem. 
 
Hemma har jag hunnit kolla klart Divergent med mamma och så blir det nog mat snart!
Lilla Vinnan <3


Adelina    •  

Divergent... :)))))










Kom ihåg mig?