if you don’t think i’m a princess then you are a 100% right i’m the fucking queen

¦ Shopping , Vardag
Inga av mina kompisar vill va med mig för jag är så sjuk hahahahhahahahh [cries to death] 
 
Idag började skolan [skjut mig] men det var ok. Gick bara igenom kurserna och så.. Alla ville ha schemat med var SÅKLART inte klart än då vår fkn it-kille är seg som satan. Hade matte och svenska och imorgon är det karaktärsdag så japp. 
 
Efter skolan tvingade jag inte så snällt med Clara ut till trianglen för ville handla lite och gillar inte att gå på stan själv så hon föjde med men höll sig typ 6 meter från mig hela tiden lol. Blev lite ledsen. Skojja, ingen vill prata som jag gör just nu så det är helt förståeligt. Sedan lämnade hon mig ändå för jag skulle till plattan och hon ville inte in på festivalområdet så fick sticka dit själv när jag ändå var igång.. 
 
Det jag fick med mig idag var en bricka [för jag ville ha den], en kopp [för jag har en fetish för koppar] och en Adidas original hoodie!
 











Kom ihåg mig?