it was a night to remember

¦ Vardag
.. we where hanging up on the roof ..
 
Hejsan svejsan! 
 
Igår var vi först i skolan, och sdan stack vi hemm. Papa kom och sedan typ en timme senare stack vi til MF med kompisar. Käkade langos och lite glass, sedan nägde vi på Max och laddade mobilernao, träffade andra kompisar och ja efter det gick vi ut till plattan för att se Zara Larsson. 
 
Hon var grym, och det var ett jätte bra gig! Efte det gick vi tillbaka till GA och köpte lite mer käk, träffade lite fler kompisar och sedan stack vi till plattan igen men denna gången för att se Seinabo Sey. Det var också bra, fröväntade mig inte så mycket av det hahaha. Efter henne köpte vi lite godis och så gick vi hem då vi var så trötta! Kom hem vid elva men gick och la mig nästan direkt så trött som jag var..
 
Idag vaknade jag as tidigt, gick upp c började fixa med mina ny polaroid bilder som tog mig hela tre timmar att sätta upp??? När jag var klar med det städade jag mitt rum väldigt grundligt sedan kom Sara och vi gjorde tie-dye tröjjor tillsammans, innan Erika kom och så köpte vi Pizza och hände. Bestämmde oss sedan för att dra ner till djuphavs och ta ett dopp, dock fegade jag och E ur så blev bara Sara, Gabbi och I som badade!
 
OCH JO BTW DRAG ME DOWN VIDEON??? KAN VI TA EN TYST MINUT TILL HUR KILLARNA SER UT???











Kom ihåg mig?