Its not really summer unless the radio has found 2-3 songs to overplay the shit out of

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Andra dagen i skolan idag då. Ville verkligen inte gå upp hahahah 
 
Hade karaktärsdag idag så jobbade med de två nya kurserna, Djur i Zoohandel och komunikation. Helt okej. Städade lite i djurrumen och gjorde lite uppgifter, hängde med treorna och sedan åt jag och Isa på café 2000. Gott! 
 
Efter plugget stack jag till stallet. Hade så svårt att komma på vad jag ville göra med Soppan så tyvärr fick det bli lite dressyr igen.. Red i paddocken och hon gick jättefint! Övade på tempoväxlingar, främst i traven och sedan även lite sidvärtsrörelser och galopp på volt. Skrittade sedan av på stubben mellan korta slingan och jämte den gränsar hagarna och Soppan började visa upp sig för minishettisarna så hon travade på riktigt snyggt hah. Kändes nästan som att sitta på en storhäst ett tag! 
 
Imorgon har vi en lektion [våra fredagar kommer alltid vara såhär chill], det är engelska och den börjar klockan 12:30 och går till 13:45 så slutar därefter! Ska till MF sedan och kolla Zara Larsson samt Seinabo Sey så ska bli trevligt!
 
En annan sak som inte är lika rolig är att dem ringde från studion och sa att dem fått förhinder så vi var tvugna att boka om vår tatueringstid till nästa lördag istället.. lite tråkigt när man har längtat i typ en månad nu. Men men, väntar man på något gott väntar man aldrig för länge!
 
Glömde också säga att jag har beställt mina nya polaroid bilder så så fort dem har kommit ska jag göra om på min vägg och byta ut dem så lovar att fixa bilder då! 


Ida - foto & häst    •  

Åh men så fuskit att bara ha en lektion på fredagen :(((( och sen till MF :(((((((

sv; Åh taaaack Sharon <3
men åhhhh, hahah, vilka härliga lärare!! ;)
Ja förstår det.. är alltid dyrare i stan tyvärr hehe..

kramar❤❤










Kom ihåg mig?