kapitulerar

¦ Kreativt , Vardag
MEN HALLÅ HAR NI MÄRKT SÅ BRA GRYMT BRA JAG BLOGGAT??? 
 
Nä men skämt åsido man kan ju räkna på en hand hur många inlägg jag gjort denna veckan... Men men, inte kännt för att blogga helt enkelt tråkigt nog. Snart drar skolan igång igen och antar att de blir lite mer rutin på bloggen då igen. Annars igår red jag dressyr med Soppan på gräset och hon va grymt fin och kontrollerbar i galoppen asså extremt fin och rund, asså tempot kunde hon hålla precis som jag ville och kännde inte änns att hon skulle sakta av åhh ble superglad. Sen tog jag några skutt i paddocken osså!
 
På kvällen så var det mf och jds så japp dit bar det av. Var först lite otaggad men bestämde mej endå för att gå haha, har dock ont i halsen nu och förkyld men va gör de, alla kompisar är sjuka och vi delar flaskor så all on me.
 
Aja, idag är de seg söndag (haha längesedan de användes japp). Btw köpte en ny jacka, anorak sååå fin typ har på mej den hela tiden samt den på bilden nedan!!
 











Kom ihåg mig?