oj oj oj

¦ Gaby , Surprise , Vardag , Videor
Tidigare idag blev vi fantastiskt nog länkade på Linn Strelins blogg så besöksantalet har skjutit i höjden! Såklart är vi superglada för det är precis vad vi behövde - nya och fler läsare! Hoppas ni stannar och vi ska försöka blogga så gott vi kan, vill ni att vi skriver om något är det bara att kommentera!
 
Annars idag var det sista dagen på jobbet, så skönt! Väl hemma så gick jag och nappade ihih och vaknade flr ca 15 min sedan. Först nu jag satte mig vid datan så hade aldrig sett att de var såååå många som klickat in på bloggen! Tack så jättemycket, hoppas iaf några av er vill stanna haha.
 
Slänger in en film från vår yt till er nya läsare så får ni en större inblick över oss två som ekipage med vår ponny! 


vanessa    •  

Hej! Gud vilken fin blogg ni har! Kommer helt klart börja följa den från och med nu. Ny favorit :)

Jag har en fråga, gör ni möjligtvis bloggdesigner? Tyckte eran var hur fin som helst och ni kanske skulle vilja göra ett samarbete och göra en till mig? Eran var verkligen fin och blev så inspirerad av att skaffa en ny till min blogg ☺










Kom ihåg mig?