saxon laxon

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Ok så skolan idag var bajstråkig. Jobbade med fallet hela förmiddagen i grupp så de va ju tråkigt + sen eftermiddagen och sen redovisade vi det. Roligare än så var inte skoldagen inte. Imorgon har vi sovmorgon men jag ska till stallet och Soppan ska ha sin sista botspruta.
 
Annars så åkte jag till stallet vid fyra. Hade brottom så glömde pennyn hemma... Iaf så fixade jag Soppan och var ett tag sen vi hoppade så drog fram en oxer. Barbacka satt jag upp och värmde upp lite. Själva hoppningen gick oväntat dåligt eller vet ej om de var oväntat för vet inte helt vad jag väntade mej heller... Men hon taggade till sen vägrade hon ganska mycket. Hon började redan några meter innan bli lite vinglig men asså på ett "busigt" sett så vet ej vad hon sysslade med. Men sa till henne och då hoppade hon men typ rakt upp och rakt ner haha. Ska säga att jag var redigt duktig som höll mej kvar!
 
 











Kom ihåg mig?