crystal clear

¦ Andra Hästar , Djur , Gaby , Stallet , Surprise , Vardag
Igår kom jag hem sent bc va med A på hoppträning!
 
Iaf kom till stallet och blev hämtade typ halvägs så de va najs. Fixade boxen och sen plockade jag in loppan. Testade hennes nya Amigo Hero 6 Pony Plus Medium Turnout 200g (haha så roligt att säga så långt namn på ett täcke) och det satt superfint! Sen red jag i paddocken då.
 
Hon var pigg och väldigt okoncentrerad i början men sen började hon släppa. Jobbade lite med öppna/sluta och skänkelvikningar i skritt och sen körde jag övergångar. Fokuset låg mest på galoppen eftersom hon bara sprang i den och jag fick typ dra för hela slanten för att vi inte skulle välta i kurvorna. Så blev mycket galopp på volt och tempoväxlingar och galopp från skritt och sätta fina fattningar. Men i helhet gick det endå bra men betydligt bättre i ena varvet än andra (kan ju inte varven haha) för tog en paus och efter den pausen var det bara att börja om igen typ åhh. Aja körde på lite i det varvet och sen blev det endå ok så slutade där.
 
Sen skulle A till hoppträning med Izac och har snackat om att följa med innan så följde med idag för har ju ingen skola idag! Var roligt och spännande att se på träningen och vill ssåååå osså träna med Soppan... Satt med Balder (hennes hund) i en varm del av läktaren och kollade. Var hemma runt halv tio hehe men de va det värt!











Kom ihåg mig?