fälleben; det är ganska så pedagogiskt upplagt. Man fäller någons ben helt enkelt

¦ Sharon , Surprise , Vardag
 Idag hade vi skolavslutning! Körde lite quiz och åt massa gott under en timme med klassen, sedan samlades vi med resten av skolan för att köra ännu ett quiz. Rektorn höll i det och man vann Merci-askar om man blev placerad. Hade inga utslagsfrågor så istället vann den gruppen som hade bäst namn så min grupp med Gabbi, K, E och D bestämmde att vi skulle heta Max Guldklimpar [vår rektor heter Max] och så fick vi 6/10 poäng och blev då tvåa eftersom "Fjesk lönar sig" tyckte rektorn haha. Slog ut typ åtta andra grupper med vårt namn lol. 
 
Käkade på Sub med LR och sedan tog vi tåget till stallet och hon hem. Fixade Soppan och bestämmde mig för att rida ordentlig dressyr och det gick så jäkla bra! Traven var underbar och galoppen i vänster satt också rikgtigt fint! Sen var hon jättefin i den ökade galoppen i höger [samlad] och det har vi nästan aldrig övat på innan så jag var väldigt glad idag när jag red. Red dessutom bara i t-shirt och blev helt nerstänkt för hon trampar så högt. Det var väldigt skönt faktiskt, men sorgligt också.. hade hellre velat ha snö än att kunna gå ute i kortärmat vid denna tiden på året.
 
Kom hem vid 4 och har spelat lite sims och kollat en ep av SPN. Kollar de två jag har kvar imorgon sen är jag ikapp igen. Ska försöka kolla TVD igen, men ligger typ en hel säsong efter.. Samma i TO, där har jag nog två säsonger att kolla..
 


Josäfin Andersson    •  

EYY WHATS UP W/ UR HAIR!? PICS ON THAT PLS

Svar: Eeey skulle vara snyggt va??? tyvärr är det bara photshop magi och ej äkta :(((
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?