oj

¦ Gaby , Surprise , Vardag
Heeeeej, lite tomt från min sida eller vad tycker ni?
 
Har iaf fått lov nu och är mest bara hemma och stallet. Ridit både ute och i paddocken sen jag bloggade sist och de har gått bra, även ridit Izac ute då min kompis red Soppan. Har varit lite med lillan och kollat lite avslutingar i kören och imorgon ska vi även kolla en annan av henne aktiviteter - konståkning - och sen får man åka med barnen så de ska vi göra. 
 
Annars försöker jag få lite julfeeling med att gå runt med tomtemössa hemma... Är ju hemskt svårt eftersom det är 12 grader här i Malmö så man kan ju rida i vara långärmad utan att frysa ute och ja, typ sommar.


a n n i k a    •  

Så fin och jätte fin header!

Alice    •  

Hejsan, jag vill bara tips om min adventskalender med 4 tävlingar fram till jul. Den tredje luckan hittar du här: http://alicelindstrom.se/2015/december/lucka-3-2.html#comment Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!










Kom ihåg mig?