haha internet

¦ Andra Hästar , Stallet , Vardag
Sharon glömde sätta på internet igår efter att vi kollat film så fattade inte vad problemet var så kunde inte blogga...
 
Men till gårdagens ridpass! Red Falcon och det gick superbra! En annan kompis red Soppan och det så jättebra ut. Iaf red Falcon och hoppade även han. Lite klurig men det är ju förståeligt eftersom han bara är 3 år. Hoppade lite kombination och i början gick det sådär haha, han svängde undan snabbt så var sååå nära på att flyga men tog tag i hinderstödet så rätade upp mej. Men sen på oxern gick det super när jag la han rätt. Han har ju problem med avstånd och vill hemskt gärna hoppa av tidigt så får han kämpa för att klara hindret och eftersom han blir så pigg så hade jag lite svårt att lägga han rätt. Men tillslut så gick det jättebra och han tycker det är kul så det är det viktigaste. Emma filmade ju till video så tänkte slänga upp videon så har ni något att kolla på!
 
Mobba inte, det är andra gången jag rider han och första gången jag hoppade! Som sagt är han ju tillsalu och tror han kommer vilja visa vad han går för på hoppbanorna så om ni letar en kompis att utvecklas med klicka då in på hans annons HÄR.
 











Kom ihåg mig?