Dumb ass typos always fucking up my life

¦ Djur , Sharon , Tumblr , Vardag
Jahop. Har ju som ni säkert vet bara en lektion på fredagar, tyävvr dock på efermiddagen men det har nog också sina fördelar. 
 
Gick upp runt nio, stack till banken med mamma och sedan kollade vi in Black Friday rean på stan. Det var inte så saftiga prissänkningar tyvärr, men köpte ett par skor (som inte var på rea, komiskt) och sen vart det inget mer tror jag. 
 
Efter det åt vi på Thai och sedan hade vi engelska. Jag och Gabbi satte oss på (enligt killarna) deras plats så de fick minsann sätta sig bakom oss och så klämmde vi ihop bänkarna så bra som möjligt och satt så istället. Alla blev nöjda. Vet inte hur vi kom in på ämnnet men det blev fotboll vi babblade om, så sa jag att jag är för Doncaster Rovers och C frågade hur i helvete jag visste vad det var för lag och jag bara "Louis Tomlinson" och då började vi helt plötsligt snacka om One Direction. 
 
Skickade sedan telegram till varandra, skämtade och skrattade under hela lektionen som man alltid gör med dem hahha. Riktigt sköna dudes.
 
Kom hem strax efter två och har läst FF! Ska nog kolla lite SPN och redigera lite i Photoshop!
 


Embla Sofia - Blivande mamma    •  

Haha, vilken underbar bild xD

Svar: haha xd
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?