I'm in love with a monster

¦ Kreativt , Sharon , Stallet , Vardag
När alla andra går och ser Spectre på bio, går jag och ser Hotel Transylvanien 2. 
 
Ni vet hur det är med animerade filmer. Föräldrarna måste gå med barnen = filmskaparna måste göra filmen rolig för vuxna också. Så visst, även om det kanske inte är DEN ultimata filmen att se när man är 17 år så finns det filmer som är sämre. 
 
Åt först på Condeco och sedan var vi i en leksaksbutik i 200 år. Först efter det var det bio! Spundtracken var bra. I och för sig är det typiskt mig att bara gilla soundtracken i filmer, min vänner har tröttnat på att jag bara ser filmer för soundtrackens skull lol.
Igår hade ju Soppan tandläkare och ja, det gick bra. Tandläkaren sa att det såg bra ut i hennes mun, fixade bara lite småsaker. Berömde hennes hull och muskulatur, och sedan gav hon lite rådgiving med bett. Vart däför på hööks efter stallet och käkade först på matkorten där och sedan köpte vi ett nytt bett till henne. Blev ett stångbett med fasta ringar! 











Kom ihåg mig?