neverland

¦ Gaby , Stallet , Surprise , Vardag
Åkte till stallet vid halv tolv som vanligt.
 
Började regna lagom till att jag skulle plocka in Soppan efter att ha fixat till henne och Izac. Tog en av de jääättestora lånejackorna så den var lagom längre än till knäna + stövlar så var jag nästan helt skyddad mot regnet! 
 
Plockade in henne och begav mig lite snabbt ut på grusvägen utanför. Red fram och tillbaka några gånger i alla gångarter. Hon va pigg och framåt, blev jätterädd för vita staketpinnar när jag kom i trav och då tvärvände hon och började galoppera hem men vände henne och så gjorde hon lika dant haha, sen tredje gången så kunde hon iaf stå stilla och vara spänd som en ståltråd och glo sönder staketpinnarna hehe sen kom vi förbi någorlunda bra!
 
Fixde henne sen och skojjar ej när jag säger att man kunde få ihop en hink med vatten från båda två efter snöandet och regnandet. Drog fram hennes 200g stalltäcke och så fick hon det + regntäcke och halstäcke på innan jag mer eller mindre fick dra ut henne i hagen igen.
 
Blev körd till bussen och såg bussen komma precis när vi kommit över 101:an så blev ju perfa! 


Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Vilken härlig bild! :)

Katarina    •  

Fin bild :)

Svar: tack!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?