Idag har vi hoppat

¦ Sharon , Stallet , Surprise
 
Hiya huns!!
 
Som rubriken lyder (för en gångs skull) så har vi hoppat idag. Blev lite sådär halvt lagom sugna efter Peders fantastiska ritt igår (och os-hoppningen i allmänhet) så vi bestämmde oss för att åka båda till stallet och rida. Hoppade bana på typ 6 hiner (OS light nivå) och det gick bra till största delen. 
 
Soppan var inte helt frammåt idag, men vi har ju inte ridit seriöst eller ordentligt på gud vet hur länge så hon är både lite ur kondis och så var det varmt ute och hon går på bete och ja- ni vet- hela det köret. Jag själv var inte mycket bättre heller. Har inte ridit på minst två veckor så det kändes lite i benen efteråt hahaha
 
FIck reda på att vi hade fodringen också så vi passade på att öppna upp mer av hagen till ponnyerna och så fixade vi fodret till alla och fodrade lite tidgare idag. 
 
Nu ska jag kolla någon film och imorgon ska vi till stallet igen för att städa lite med andra stallkompisar!
 


Julia Forsbacka    •  

Vilken underbar design och blogg! Lite design-inspo för mig.. tänkte koda om min blogg idag men hittade ingen inspiration till någontiiiing så nu fick kreativiteten lite mer att tänka på ;)

Svar: Åh vad roligt att höra! Är själv väldigt glad för att koda och just denna designen är jag väldigt glad över! :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?