4 saker som...

¦ Gaby , Åsikter
..Gör mig riktigt arg!
 
#1 När fotgängare går rakt ut i cykelbanor utan att se sig för. Åååhhhh jag som cyklar mest hela tiden och precis om alla andra i Malmöl gör, och typ den procenten som går ska alltid göra mig förbannad. Alltså går man rakt ut i vägen där de åker bilar eller?? nej men gå inte rakt ut på cykelbanan då!!!
 
#2 Skånetrafiken. Alltså om jag vore stadsminister skulle jag allra först banna Skånetrafiken. De är så äckligt fula med sina ideer och förseningar som inte har ett dug med trafiken att göra. Och det värsta är att det är den enda kommunala trafiken vi har!!! Alltså kan de hitta på vad de vill och vi som inte har bil blir tvugna att resa med dom. Usch, om det finns en anledning att inte bo i skåne har ni den där.
 
#3 Vädret. Okej nu är det ok men jag är så himla känslig för vädret. Och inte nog med det men skånes väder är ju världens sämsta också. Alltså man kan gå ut på morgonen med shorts och linne och vid lunch är istiden på besök. Och så regnar det på mådagen. Och tisdagen. Och onsdagen, Och trosdagen. Och fredagen, eventuellt ett uppehåll på 1h. Och lördagen. Och söndagen.
 
#4 Långsamt internet. Vi med Comhem (hint; skaffa ej comhem) har alltid störningar i nätet PÅ VÅRA LEDIGA DAGAR!!! Alltså typ varje studidedag, kortare lov osv så har de störningar så man inte änns kan komma in på internet. Man får typ spela pixeldinosauriespelet eller läsa böcker. De dagarna vill ja klippa av comhemarnas fingrar.


clara    •  

Hahaha asssååå ja jävla comhem de suger, plus dyra för hur lite hastighet man får.......... they suck.

Svar: hhahaha yeeee de suger
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?