hejsan

¦ Pretty girls , Sharon , Vardag , Åsikter
 
Hiya huns
 
Det var några dagar sedan sist. 
 
Bloggen har blivit tråkig. Snarare bloggandet har blivit tråkigt. Läsarna är inte aktiva, man har ingen lust att lägga ner sin tid på bloggen då. Missförstå mig rätt nu, jag tycker det är jättekul att fota, redigera och göra allt som hör bloggen till, men det tar lång tid och att inte få någon respons får det hela att kännas så onödgit. Kan lika bra strunta i allt då. Såklart måste man själv vara aktiv för att läsarna ska vara aktiva - det är inte det - grejen är att när vi väl är aktiva, även om det så bara skulle vara ett tråkigt inlägg om våran dag, så märks det inte av alls att någon är här och läser. Förstår ni vad jag menar? Om vi är aktiva måste vi få något tillbaka, eller?
 
Jag har inte ork att publicera inlägg som ingen säger något om. Det behöver inte vara något långt, men ett tips eller två på vad vi kan blogga om, något liksom? 
 
Just nu är bloggen bara en tyngd, något jag får dåligt samvete över att jag lämnar. Men samtidigt verkar ingen ha något emot det, så varför bry sig? Jag får se hur det blir helt enkelt, vi kanske har vuxit ur det? Samtigit vill jag dela med mig av min vardag, liksom dokumentera för min egna skull. 
 
Som sagt, vi tar ju lite ledigt från verkligheten nu i några veckor. Får se hur det blir när vi kommer tillbaka.
 

 
I alla fall, det har hänt en massor. Vi har varit med kompisar en del, och skolan tar över för det mesta. Snart åker vi iväg och det är en massa som måste fixas. Vi var i Borås i tisdags, och fick springa genom hela staden för att hinna med tåget hem. Vi är ett härligt gäng som ska resa iväg - är glad för det. 
 
Soppan står nu mera inne över natten, så nu är vi där varje dag. Jag red lite western igår. Gick bra, hon gick långt och lågt. Dock är galoppen lite sådär just nu. Vi har blivit slarviga med fattningarna och då har Soppan också blivit det. Sen är hon lite lat, men det är vårt egna fel. Har bara ridit ordentligt sen i Onsdags... 
 
Idag ska jag försöka göra lite varierade blogginlägg till tiden då vi är bortresta. Kan bli svårt då jag inte har någon som helst aning om vad ni är intresserade av. Lär bli inlägg som intresserar mig själv.
 


Josäfin Andersson    •  

Jag älskar allt ni lägger upp men är så dålig på att kommentera!! DD: Förstår hur ni menar dock men tycker det blivit mycket mindre av en "börda" att blogga om man bloggar om det som intresserar sigsjälv :D

Svar: Du är den bästa läsaren vi har haha <333 Ligger defenitivt något i det du skriver, känns mycket roligare at blogga om sånt jag tycker är roligt :D
Sharon Eden America Hajny

Josäfin Andersson    •  

Tips!! Skaffa tillbaka gilla knappen - för lata läsare som vill visa vad de gillar haha!

Svar: Haha ja, den kan jag fixa :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?