God Jul!

¦ Gif's , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Julen är väl tekniskt sett över och jag är en dag sen med detta inlägget men har verkligen haft fullt upp dessa dagarna innan julafton. 
 
Vi har varit båda i stallet både igår och i förrigår och det har tagit en del tid i sig. Igår skulle vi hoppa var tanken men det började vräka ner så vi ställde in den planen. Sedan blev vårt tåg inställt bc fucking skånetrafiken men Erika var snäll pch hämtade oss.
 
Vi kom hem strax innan Kalle Anka började så han se hela det och sedan åt vi julmat och efter det öppnade vi paket. Är tacksam för allt jag fick! Fick ett Captain America pussel (har önskat mig ett pussel såååå länge hahaha) så jag satte igång med det typ direkt och Gaby hjälpte mig lite med kanterna. Det är 1000 bitar så lär ju ta mig ett tag. Sen ska jag nog rama in det och sätta upp eller nåt, lär ju inte pussla om det om man säger så ;) 
 
Vill också slänga in ett grattis till min favvo Louis som fyllde 26 igår, så STORT grattis babe! Hann tyvärr inte göra någon fin bild i PS så från och med nu får jag göra sånna bilder till alla mina babes när jag har tid och lägga upp som tidsinställda, haha. Och grattis till mamma också, som delar födelsedag med Louis! 
 
Har även börjat kolla en ny serie, Peaky Blinders heter den. Bra än så länge, den har dock varken månda episoder eller säsonger men vi får se vart det leder, Cillian är ju med så den bör vara bra ;) 
 

Idag vaknade jag vid åtta typ och började med att pussla lite. Sedan spelade jag SSO lite snabbt och efter det åkte jag till stallet. 
 
Red Soppan på banan. Rätt intensivt men ändå normalt tmpo för andra hahah. Blev mycket galopp och vi övade på byten över bom. Soppan skötte sig super! 
 
Kom hem sedan och åt och har laggt pussel igen. Nu ska jag kolla på PB! 
 
Har även tagit lite bidler på vad Soppan fått i julklapp så ska redigera dem imorgon och lägga upp!
 
 











Kom ihåg mig?