Hoppning 4/12

¦ Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
 
Hiya huns!
 
Hade först skola på förmidagen sedan åkte Gaby och jag till stallet vid två. Bestämmde oss för att hoppa Soppan och för mig gick det i alla fall jättebra! Hoppade inte så högt då jag inte gillar det men det gjorde inte Soppan något. Hade en kombinatine med tre hinder, ett språng mellan och den linjen fixade hon super. Sedan hade vi små sockerbitshinder på en volt och ett rätuppstående på diagonalen. Hon hoppade fint på alla hinder och hon var även väldigt mjuk i båda varven i markarbetet!
 
Idag var jag där nu snabbt på morgonen då mina lektioner var inställda. Har dock ett seminarium u eftermiddag och mot kvällen ska mina kursare, jag och gaby på julbord som studentkåren har anordnat!
 
 


Josäfin Andersson    •  

åh älskar första bilden ändå! kan dock inte bestämma mig om jag tycker "åh vad synd att det var så mycket vatten" eller om det faktiskt är vattnet som gör bilden intressant haha!

Svar: Hahaha tack!!Det var lite trist med en vattenpark till ridbana men som du säger blev ju bilden lite mer intressant då xD
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?