Tenta-dag

¦ Djur , Sharon , Vardag
Ljuset idag, så vackert! 
 
Hiya huns!
 
Åh bloggen blir lidande.. Har SÅ mycket att göra i skolan och kombinera det med stallet + att vi tar hand om Lettir i två veckor nu så kan ni nog förstå att när jag kommer hem så vill jag bara koppla av... Hinner inte heller fota något alls nu på sneaste tiden även fast jag vill. Dels blir det mörkt innan det ens blir ljust och så har jag ju som sagt ingen tid över.
 
Hur som helst. Idag skrev jag tenta men det gick väl sådär. Med tanke på att jag enbart pluggat i en vecka (då jag pluggat till en annan tenta jag hade för en vecka sen) så gick det nog bättre än väntat. Annars har jag lyckats hinna en runda på stan nångon dag förra veckan med Clara, och så har jag klippt Soppan och ridit Lettir. Och jo, jag har blivit besatt av Jon's vloggar och helt plötsligt en kväll hade jag F1 maraton för det helt väckte intresse i mig.  
 
Jag var också och hämta Soppans anlända julklapp på hööks idag och så har jag börjat på en ny 2017-video för jag insåg att den andra skulle ta aldeles för lång tid att få klar och jag orkade inte möbleera om klippen till samma musik så det fick bli en helt ny start istället. 
 
På tal om annat så har Louis släppt en ny låt som jag gillar och så har Marvel ÄNtLiGEN släppt trailern till Infinity War och om jag var taggad innan är jag helt bananas nu! Kan det inte bli maj typ NU?! Innan dess blir det dock mer bio. Clara, Ester, Gaby och jag ska gå och se Jumanji tillsammans och i slutet av januari har den sista delen av Maze Runner premiär, och sen någonstans i februari har Black Panther premiär och sen blir det Infinity War! Så en bra start på det nya året när det gäller film i alla fall!
 
Jaja! Nu ska jag laga enchiladas och ta helg!
 











Kom ihåg mig?