I just keep on coming back to you

¦ Natur , Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
 
Hiya huns!
 
Vaknade klockan sex i morse men jag lyckades somna om igen, som tur. Gick upp vid åtta och spelade SSO sen när jag var klar med det spelade jag lite HW. Redigerade en bild i PS (inlägget nedanför) och sedan bar det av till stallet. 
 
Det var väldigt fint väder ute idag så hade tänkt rida på gräset och bara chilla lite, men då Gaby red ut igår så bestämmde jag mig för att trimma lite dressyr på banan. Jag ångrar mig INTE. Soppan var så jäkla fin! Hon böjde och ställde sig jättefint och jobbade så snyggt i form i alla gångarter och ökade även jättefint på diagonalen! Ville knappt sluta rida, hahah. Dock var hon otroligt stark i högervarvet och smarta jag hade såklart glömt ridhandskarna uppe i stallet så min högerhand var typ helt röd och skakade när jag släppte tygeln.. ooopps.
 
Nu ska jag fixa något till inlägg hade jag tänkt. Motivationen är inte lika frånvarande som tidigare så ska försöka fixa ihop lite nu och göra tidsinställda! Och ordna en gilla-knapp. Den lyckas aldrig komma med när jag gör nya koder för nya designer, och jag glömmer såklart lägga till den direkt efteråt.
 
Btw: Clara, Ester, Gaby och jag var och såg Dunkirk i onsdags! Den var superbra. Vi såg den i 70mm (fast vi inte viste om det så vi fattade först inte varför biljetterna var dyrare) men det var en underbar känsla tycker jag! Sån retro känsla över det hela. Nu vill jag nästan se alla filmer i 70mm i framtiden, haha, kräset.











Kom ihåg mig?