Så länge höll det löftet

¦ Sharon , Shopping , Vardag
 
Hiya huns!
 
Nämnde i ett tidigare inlägg att jag tänkt börja rida western och jag kan inte bestämma mig om jag tycker det är bra att jag ändrat mig igen, eller om det är pinsamt hur snabbt jag ger upp på saker. Det positiva är väl att jag har lust att rida engelskt med Soppan igen och det är ju bra - att lusten är där igen menar jag. Det tog bara en dag på Falsterbo Horse Show sen hittade man motivationen någonstans där nere. 
 
På tal om FHS, Soppan fick ju såklart lite nytt. Mestadels köpte vi (otroligt nog) saker vi/ Soppan behöver. Nya Roeckl ridhandskar, pälsglans, flugkräm och flugtäcke liksom, men sen fick hon ju också ett nytt träns och ett nytt pannband från PS. Och det var väl inte lika behövligt, även om vi resonerade så när vi stod i montern. 
 
Ska eventuellt till FHS någon mer gång i veckan men vi får se. Annars händer inte så mycket nytt. Spelar lite HW och en del SSO. Var på en promenad med Clara och Penny också idag. Och igår flippade jag och sprang 6,5km bara sådär från ingenstans. Det var skönt, ända tills jag saktade ner tempot för då var jag helt skakis och trodde att jag skulle trilla hiop samtidigt som jag svimmade! Men jag kom hem och var helnöjd med mig själv!
 
Hur som helst,så ska ju såklart tränset testas imorgon. Vi ska passa på att rida i ridhuet och hoppa. Både Soppan och Zeta ska med så ska bli spännande och roligt! Ska filma och såklart ta bilder på Soppan i nya tränset!











Kom ihåg mig?