Två glass-stop

¦ Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
 
Hiya huns!
 
Idag vaknade jag av doften av nybakade kanelbullar! Trevligt och hade gärna gjort det varje dag. Gick upp och spelade SSO samt loggade in lite snabbt på HW. Stack sedan till stallet. Longerade Soppan och det gick jättebra. Inga konstigheter alls faktsikt. Hon tyckte det var lite jobbigt i galoppen men jag fick bara driva på lite extra annars var det inget större problem. 
 
Hemma så kollade jag lite episoder av TW och sen blev det lite av en spontan rund ut med Clara och Loke, en hund hon passar åt sin bror. Vi gick först genom parken sen så skulle vi möte upp Ester som bor genom halva Malmö. Gick förbi ett antal livs på vägen dit och jämrade oss över att ingen hade sitt bankkort med sig så vi kunde stannat och köpt den underskattade Pigelin glassarna. Mötte upp Ester som tur nog hade sitt kort i bakfickan, köpte Pigelin och Twister på första bästa ställe, och sen tog vi dessutom en de-tour till Lilla Glassfabriken där vi krängde i oss ännu mer glass. Man får ju passa på när det är glassväder!
 
Bilden på Liam tho! Skrattade ihjäl mig för jag trodde exakt samma sak haha!
 


Ida - foto & häst    •  

Men så gott med glass!! Vilken server spelar ni på Starstable? :)

Svar: Spelar på Ice Cream Jungle, minst lagg där ;)
Sharon Eden America Hajny

Ida - foto & häst    •  

sv: Jaha, jaa laggar som satan på min ibland när jag är i byarna, så ska nog testa att byta, kan byta till den så kanske vi kan ses haha ;)
Såg också din kommentar på min blogg om kodningen och infinite scroll, ska kika på det så snabbt jag kan! Ska försöka att inte glömma det haha :') kram

Svar: Hahah ja pls så kan vi nörda tsm xD
Mitt fixade sig! Jag tror att blogg.se hade problem i morse för fick felmedelanden hela tiden på typ alla sidor. Men tack annars, det är ju tanken som räknas! :)
Sharon Eden America Hajny

Ida - foto & häst    •  

sv; haha ja precis!! Har du snapchat eller något, så kan vi ju skriva där när vi är inne :'D
Jaha okej! Så bra att det löste sig :) kram

Svar: Ja det har jag heter ehmergaad ^.^
Kram
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?