dåliga nyheter

¦ Sharon , Surprise , Vardag
Foto: Clara Nilsson / Fotograf Clara Nilsson
 
Hiya huns!

Jag kommer bärandes på dåliga nyheter. Jag har fått förbud mot att rida OCH vara i stallet över huvud taget av min sjukgymnast då min rygg inte mår så bra. Beslutet gäller tre veckor framöver och jag hoppas att det inte vara längre än så. Detta har gjort att jag har varit lite nere och kännt mig omovtiverad till allt. Men jag lägger min tid på att plugga inför teoriprov och körprov. Jag klarade min tenta som jag behövde och har just nu inget att plugga på i skolan då vi har grupparbete för tillfället så kan i alla fall ta det lite lugnt med skol-plugg.
 
Har hunnit kolla ikapp KUWTK, SPN och den nya serien Legacies (som är en spin-off av Vampire Diaries's spin-off The originals) och tyckete ändå att första episoden var så pass bra att jag ger den en chans. 
 
Jag håller även på med en ny design men har svårt att välja hur jag vill göra med headren så har inte mycket kvar på den. Gaby vill inte blogga längre så det blir utan henne i fortsättningen. Clara tyckte jag skulle fota mer nu under tiden som jag inte kan vara i stallet så kanske kan försöka lägga lite mer tid på bloggen också. 
 


Josäfin Andersson    •  

men åhh vad jobbigt!! Du får krya på dig, hoppas ryggen piggar på sig! Du får fota och se serier som fan så länge!

Svar: Tack så mycket! Kollar massa serier och filmer nu haha ;)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?