barnsjukvård och repgrimme-ritt

¦ Sharon , Tumblr , Vardag
 
Hiya huns!
 
 
Min praktik har ju börjat igen så har haft fullt upp i veckan, därav enbart tidsinställda inlägg uppe. Men jag har haft väldigt stor lust att blogga så hoppas att det håller i sig. Jag är ledig på fredag så har långhelg och ska försöka göra fler varierade inlägg då. Ester har även gett mig några GIF-önskemål så ska försöka fixa det också!
 
Annars så har jag som sagt praktik för tillfället. Drar på mig sjukhuskläder varje morgon och jobbar bland barn denna gången. Väldigt intressant och spännande, lätt något jag skulle kunna tänka mig i framtiden. 
 
Annars har jag varit i stallet och ridit pigga Soppan i reprgrimma. Allt är bra där, har tyvärr inga nya bilder att lägga upp så fick bli en väldigt accurate tweet istället. Försöker hinna kolla mina serier och ska nu se på Legacies, resten är jag klar med. För er som inte sett The Punisher rekommenderar jag den starkt, finns på Netflix!
 
Planerar även min nya tavelvägg. Har gjort en skiss i Photoshop som jag håller på och organiserar i, sedan har jag gjort tejp-markeringar på väggen och ska börja plocka ner det som sitte uppe där just nu för att verkligen kunna markera tavlornas storlekar så jag får se hur det kommer se ut i verkligheten. Vill försöka komma till IKEA i helgen och köpa ramarna och även framkalla förstoringarna så att de hinner komma i nästa vecka!











Kom ihåg mig?