en update på livet

¦ Djur , Sharon , Vardag
Hiya huns!
 
Var ska jag börja... Jag blev döds-förkyld i tisdags förra veckan och efter det har det väl mer eller mindre gått utför. På grund av nästäppa och feber kunde jag såklart inte gå till gymmet vilket rubbade hela min vardag och veckoplanering. Så himla trist när man väl kommit igång med att träna varje dag till att helt plötsligt inte kunna träna alls.
 
Förra fredagen var jag även och gjorde ytterligare en MR av min rygg. Fick kontrast i blodet och antagligen träffade sköterskan som satte nålen en nerv (vi vet inte 100% eftersom jag inte kännde något vid själva insticket) men under helgen utvecklades en konstig smärta i min vänstra arm som resulterade i två besök på akuten och starka smärtstillande + ytterligare två veckor borta från gymmet.
 
Samma helg passade Gaby, Ester och jag gården i Ö.G (där vi tidigare hade Soppan & var medryttare) och det blev en massa onyttigheter då vilket inte alls boostade mitt psykiska välmående det heller. På söndagen var vi hos Clara i hennes nya ägenhet och åt tacos sen körde hon och Kev mig till akuten och stannade där med mig när läkaren kollade efter eventuella tromber (<3 mina päron nr 2). Men som sagt, det visade sig vara en nervskada och jag bara känner mig så himla trött på mina nerver nu och vill bara att jag ska var bra igen så jag kan träna och gå tillbaka till min vardag.
 
Har varit i stallet två dagar denna veckan. Ena dagen fick Clara i uppdrag att rida Soppan och det gick väl bra skulle jag säga. Satt ju bara på banan och kollade men såg fint ut, Soppan var lite pigg tydligen. Igår var jag ute och gick en promenad med henne och lät henne beta lite uppe på Arrie. Igår var det verkligen vårväder - så skönt. 


Angelica Wåhlin    •  

Det lät som om du både haft det bra och kämpigt :/ Hoppas framtiden blir bättre!

Svar: Tack! Det hoppas jag också :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?