länge sen sist

¦ Andra Hästar , Sharon , Vardag
Ida & Kalle
 
Hiya huns!
 
Jag borde få ett sämst-på-att-uppdatera-sin-blogg-pris av någon för jag slår ju snart rekord alltså!
 
Jag har haft så mycket att göra sen kaninerna flyttade in. Ville ju såklart lägga ner tid på dem (särskilt första dagarna) och sen har jag haft en tenta jag varit tvungen att plugga till också. Och så skulle Pearl Bing Bing steriliseras i torsdags så då var jag med henne hos veterinären, och hon repade sig inte så bra som vi velat så fick åka in igen med henne på fredagen - så jag det har gått mycket tid åt kaninerna denna veckan.
 
Inte nog med min hektiska vecka så hade vi bokat sadelutprovning igår (lördag) så då tog det typ hela förmiddagen - men vi blev med ny sadel! Det blev min drömsadel från CWD så nu är jag några lax fattigare men sadeln är så fantastisk på alla sätt så jag kan inte vänta tills vi får hem den! Mitt på allt detta har jag dessutom bestämt mig för att kolla om hela Grey's Anatomy (för det har jag ju verkligen tid med..) så ja - därav har jag inte riktigt hunnit med bloggen i veckan...
 
Men så idag då var jag uppe hos Ida! Jag har följt henne sen 100 år tillbaka känns det som och ÄNTLIGEN träffades vi IRL! Jag fotade henne och hennes ponny Kalle i den otroligt mysiga skogen bakom stallet uppe hos dem. Som jag önskar vi hade lite mer träd här nere också... Så det blev i alla fall en heldag där. Vi hade så himla mycket att prata om och det känndes typ som vi redan kände varandra, haha! Nu hoppas jag att vi får ihop nån dag Ida kommer ner hit till mig och Soppan nån dag också! Ovan får ni ett smakprov från dagen! Kommer fler bilder när jag får tid att redigera fler.
 
Nästa vecka har jag skola typ 8-17 varje dag då vi har obligatoriska moment inför mitt examensarbete. Kan ni förstå att jag snart är klar med min utbildnign och blir leggad sjuksyster? Helt galet vad fort tiden går...
 


Ida    •  

Hihi åhh så vackra bilder!! Och åhh så annorlunda att se mig på nya bilder med Kalle haha!! Och håller med om att det kändes som att vi redan kände varandra för vi pratade så mycket så tiden bara rusade iväg haha så underbart!! :'D










Kom ihåg mig?