star stable-nörd

¦ Sharon , Spel , Vardag
 
Hiya huns!
 
Tillbaka med mina nördiga SSO bilder, lol. Men måste verkligen säga att spelet har blivit SÅ himla fint efter att de uppdatterat grafiken. Och tacka Gud för foto-läget som gör att man kan ta bra mycket bättre bilder i spelet än tidigare! Synd bara att jag inte har någon att spela med så man kan ta bilder när man rider tillsammans, men det är bara jag som innerst inne fortfarande är 12 år gammal antar jag haha!
 
Idag har jag nästan bara spelat... Även målat kaninernas "bur" som jag såklart visar er sen när det är klart. Och så har jag hämtat paket och varit ute och sprungit. Imorgon ska jag snabbt till stallet och sen ska jag plugga hos mamma resten av dagen då jag ska ta emot en leverans där. Så det passar bra egentligen för jag får alltid mer gjort när jag inte är hemma (av självklara anledningar) ;) 
 
Har annars inte så mycket planer för helgen. Vill försöka få ordning på kaninernas saker men annars får jag se vad jag hittar på!
 
 


Alva    •  

Neeeej du är inte ensam om att vara starstable-nörd!! Spelar inte varje dag som när jag var 13 men loggar in ibland ändå 😆 Har inga story-uppdrag kvar så därför finns det inte så mkt att göra!

Svar: Håller med - fett trist att spelar när det inte finns något att göra... :(
Sharon Eden America Hajny

Ida    •  

Haha åhh bästa Starstable ju!! Jag spelar i perioder, loggar alltid in där någon gång ibland. Nu var det längesen jag var inne dock meeen får väl in och spela lite uppdrag så jag kommer ifatt igen, när jag inte har några uppdrag kvar (mer än dagliga då) tappar jag intresset haha, levla hästar är tråkigaste :-)) Och har inte heller någon som jag kan spela tillsammans med men vi kan ju göra det haha! Levla tillsammans är ju roligare än själv ;) Älskar bilderna också för den delen!! Åh kom ihåg när jag själv fotade massa på både Sims och Starstable haha<3

sv: Tusen tack!!! Haha ja mig också, Apple är bästa asså!! Blivit lite sugen på att köpa en iPad nu också haha.. de måste sluta ta mina pengar haha! Ja det är lite gult änsålänge, men inte den riktiga orangea färgen när allt är oranget i skogen hehe och ja hoppas verkligen det inte blir gult för snabbt :D
Åhja det är de verkligen! De kommer säkert trivas hos er och ska bli roligt att se massa bilder på sötnosarna :'D kram










Kom ihåg mig?