tömkörning uppe på Arrie

¦ Sharon , Surprise , Vardag
 
Hiya huns!
 
Motivationen har inte legat på topp.Har känt mig foto- och redigeringssugen men har liksom inte haft tillräckligt med lust att ta tag i varken det ena eller det andra, samtidigt som jag velat blogga hur mycket som helst... hur nu det går ihop??
 
Igår var jag i alla fall och tömkörde Soppan. Ester var med mig då jag ville visa hur duktig Soppan blivit på att gå först - även ute på små ridstigar (som hon visserligen gått på tidigare men ändå!). Så jag passade på att ta med mig kameran och Ester var snäll och tog några bilder på oss in action!
 
Annars händer inte så mycket. Har föreläsningar ibland men är mycket "ledig" nu så försöker plugga till tentan nästa vecka även om jag kännt mig otroligt ofokuserad. Kaninerna får vi hem på söndag så är såklart väldigt taggad på det också! Ang. bloggandet så har jag lite tankar på inlägg jag vill publicera så ska försöka ta tag i dem också, haha!
 


Ida    •  

Så mysiga bilder och så roligt att hon har blivit så duktig på att gå först!! Kalle går lite hitt som hatten när jag försöker tömköra hahah, mest mot maten :-))) Och vet precis vad du menar när man känner sig foto och redigeringssugen men inte orkar ta tag i det haha!

sv: Haha åhhh herregud den tiden var sååå längesen! När allt var rosa haha :'D Och ja så himla roligt att jag lyckades inspirera er till det, ni är ju såå fina och duktiga :')
Men åh taaaack så himla mycket Sharon, du förstår inte hur mycket det betyder för mig!!<3 Du ger mig så mycket inspiration och kraft när du skriver sånt fint!! Massa kramar<3










Kom ihåg mig?