vecka 25

¦ Djur , Natur , Sharon , Vardag
 
 
 
 
Ån vi rodde på, en Bisonoxe på älg-safarin, bad i sjön, skogen och lite midsommar fin med krans och allt!
 
Hiya huns!
 
Idag kom jag hem från en vecka i stugan som pappas familj hyrt! Vi hade verkligen tur med vädret, i genomsnitt typ 25 grader varje dag, så det blev mycket bad i sjön. Rodde en tur med vår båt på ån i närheten av stugan, gick lite i skogen och var på älg-safari (här fanns också Bison-oxar och små killingar!). Tog en sväng till Tingsryd, besökte en bil-kyrkogård och så har jag läst min bok i solen. Brände både ryggen och magen de första dagarna men har sen blivit fint brun i alla fall så nu ska jag försöka fortsätta jobba lite på brännan resten av min lediga tid. Svårt som häst-tjej dock, går ju mest i ridbyxor och t-shirt varje dag :')
 
Jag har i alla fall hunnit landa lite hemma nu. Har överfört bilder från kameran till datorn, ätit, duschat och tvättat håret samt packat upp allt. Har även hunnit kolla ett avsnitt av Agents of S.H.I.E.L.D och ska nu redigera bilder från veckan! Så kommer upp lite tidsinställda nu framöver. 
 
På mångad ska kaninerna vaccineras så ska till kliniken med dem och sedan troligtvis till stallet mot kvällen. På tisdag så har Ester erbjudit sig att ta bilder på mig när jag rider med mitt nya objektiv (köte det ju främst för häst-foto!!) och sedan i veckan ska Clara och jag ta lite bilder på hästarna i hagen i solnedgången. Jag vill gärna byta ut de tre bilderna jag har på Soppan i mitt rum till några mer färgstarka och tänkte att orangea/röda solnedgågnsbidler kan bli snyggt! Men, men.. vi får se om det blir några bra först!
 


Ida    •  

Ojoj Tingsryd nära mina hemtrakter ju haha! Besökte du inte Börjes när du var i Tingsryd?? Dröm för hästmänniskor ju haha ;) Bilkyrkogården har jag också besökt! Så fina bilder du bjuder på också😍

Svar: Ja! Klart jag var inne på Nörjes ;) Behöver ju dessvärre inget till varken mig själv eller Soppan så gick därifrån tomhänt :o
Kram
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?