nu ska jag börja träna igen

¦ Sharon , Shopping , Vardag
 
 
Hiya huns!
 
Hoppas allt är bra med er i Corona-tiderna. Jag har haft onlineföreläsningar hela veckan och träffades med två andra klasskompisar igår för att påbörja ett grupparbete vi har. Nästa vecka har jag inget förutom en inlämning på fredagen och veckan därpå vet jag faktiskt inte vad som händer.. verkar bli rätt många "lediga" dagar framöver i alla fall..
 
På andra noter så har Ester och jag bestämt oss för att börja träna igen. Inte med PT denna gången och inte heller specifikt på gym nu i början i alla fall utan mest kondition. Vi ett mål (som jag håller lite hemligt ett tag till..) som vi vill uppnå, och det känns bra att ha något specifikt att sikta mot. Det har jag inte haft tidigare och tänker att det kanske motiverar mig mer nu! Vädret har varit underbart också den senaste tiden vilket också gör mig ännu mer motiverad så jag hoppas verkligen att det vi har i tankarna går vägen! Ska även återuppta min hälsosamma kost nästa vecka för att få ut så mycket som möjligt av min träning. 
 
Idag blev det en tur till Emporia. Köpte lite nya träningskläder men ville främst åka dit för att köpa ett nytt armband till min Apple Watch. Tyvärr var ju Apple-butiken stängd så får beställa hem istället och hoppas på att jag gillar både färgen och materialet. Ikväll ska hela stallgänget ses och grilla marshmallows tillsammans vid stallet så det ska bli mysigt! 











Kom ihåg mig?