Om Sharon

¦ Surprise , Vardag
 Jag och Soppan 9 Augusti 2017
 
Hiya huns!
 
Sharon Eden America Hajny heter jag. Japp, ni läste rätt. Jag har både ett ovanligt förnamn och två ännu mer sällsynta mellannamn. Jag trivs med att vara mig själv och har på senare tid insett att det inte spelar någon roll vad andra tycker om mig eller mina intressen så länge det inte skadar någon. 
 
Jag är för det mesta en positivt och glad tjej på 21 år som gillar båda fart och fläkt men även att sitta ner med en kopp te och en bra bok i handen. För stunden pluggar jag till sjuksköterska vid Malmö Universitet. Om allt går enlligt plan är jag färdig sjuksköterska våren 2020. Att hjälpa människor och göra skillnad i någon annans liv genom att hjälpa till är något jag jobbar på att alltid göra, ovsett vilket mitt yrke är, men såklart, att få jobba med det är för mig väldigt givande.
 
När jag inte pluggar kan ni hitta mig i stallet. Där har jag en c-ponny som jag delar med min tvillingsyster, och vi hittar på det mesta med varandra. Har ägt henne i några år nu och har hållt på med hästar sedan jag var 9 år. Detta gör såklart att intresset tyvärr kommer och går lite i perioder, och mycket beror också på det svenska vädret. Står numera i samma stall som mina bästa vänner så detta gör det avsevärt mycket lättare att ha kul även när det är grått och trist ute.
 
När jag är hemma gillar jag att läsa, främst Science Fiction men annan skönlitteratur går också bra. Jag spelar två online-spel, Howrse och Star Stable Online. Jag kollar även en hel del serier och dessa är de jag följer eller har följt tidigare:
- Supernatural
- Legacies
- Formula 1: Drive to Survive
- Keeping Up With The Kardashians
- Rick and Morty
- Peaky Blinders
- Solsidan
- Free Rein
- Manhunt: Unabomber (Avslutad)
- Marvel's The Punisher (Avslutad)
- Marvel's Agent Carter (Avslutad)
- Teen Wolf (Avslutad)
- The Vampire Diaries (Avslutad)
- The Originals (Avslutad)
- Chernobyl (Avslutad)
- Quicksand (Avslutad)
- The Office (Avslutad)
 
Jag är ett stort fan av många filmer och skådisar. Älskar bland annat alla Marvel filmer och är Team Cap. Gillar Leonardo DiCaprios filmer och Dylan O'Brien med flera. Är också ett av One Directions största fans även om de inte längre existerar som ett band. Lyssnar mycket på blandad musik, t.ex. Fall Out Boy, The 1975, Grandson, Halsey och Logic. Kollar aven hen hel del Youtube och följer främst Logan Paul, Jake Paul och David Dobrik, men även andra mindre kanaler.
 
Gillar också att fota, och det är i stort sätt vad som fick mig att börja blogga över huvud taget. Bloggen har blivit mycket mer än bara en fotoblogg då jag älskar i stort sett allt som har med redigering att göra. Älskar grafisk design och har lärt mig altt det jag kan om koder på egen hand. Det är jag själv som gör alla mina designer. Tidigare redigerade jag även filmer en del men det har inte blivit av så mycket de senaste åren tyvärr. Formel 1 dyker också upp här lite emellanåt. Det är också ett intresse jag har. Jag supportar stallet Aston Martin Red Bull Racing, och min favoritförare är Max Verstappen.
 
Bloggen drevs tidigare även av min tvillingsyster Gaby. Hennes kategori är fortfarande kvar i menyn men ni kan inte hitta någon mer info om henne på bloggen längre.
 


ThomasUphox    •  

I have been looking about lately. This kind of detailed information here on the website is excellent and helpful and will help my kids and I in our studies several times a week. It seems like all of the members here gained a large amount of details regarding this and other pages and types of info really show it. I'm usually not on the web during the week but when I have a drink i'm more often than not researching for this type of factual information or things closely concerning it. If you get a chance, check out at my website: exploring the craft and science of scientific drafting in today's the modern era

JosephCig    •  

Vi presenterar för dig en ny rysk dejtingsajt för sex Best Russia Sex Dating Endast vi har riktiga och verifierade användarprofiler
De mest befriade användarna i din region är direkt tillgängliga
Registrera dig med en kampanjkod - 105864 och få en ingång till en privat klubb!
Vi ses snart på - www.rudating.pro

WilliamTap    •  

Vi inbjuder dig att besöka en ny unik [url=https://rudating.pro]Sex individual Dating[/url] Endast vi har riktiga och verifierade frågeformulär
De mest befriade användarna i din region
Registrera dig med en kampanjkod - 22525 och få en ingång till en privat klubb!
Vi väntar på dig på vår - www.rudating.pro










Kom ihåg mig?