That you only meant well

¦
Lite update om mitt ytterst tråkiga liv. Fick jätte konstiga biverkningar av medicinen igår. Allt belv bara sämmre och när jag gick upp vid 5 typ så mådde jag inte alls bättre... Ligger så sjukt back i skolan nu så jag typ dör men vd kan jag göra liksom. Mamma ringde till doktorn igen som sa att medicinen borde börja verka när som och ifal jag börjar få feber eller något över helgen får vi åka till akuten igen på måndeg. Dem hittade inget i mott blod sist så det måste ju vara något annat. What the hell is happenin' with mah body, typ..
 
I brist på bilder får ni en gif trån tumblah istället. Tänkte faktiskt gå ut och fota lite senare. Om jag pallar för jag har riktig lust med det..
 
Sen ska jag till stallet och får se vad jag hittar på. Ska ha lektion för dottern också så jag åker dit någon gång under eftermiddagen ˘◡˘
 











Kom ihåg mig?