Fiona på Fältet

¦
Eftersom vädret var helt magiskt he.he så ville Clara rida ut så jag satt upp ponnyn Fiona som för övrigt hade vila igår + aldrig var uteriden här hos oss dvs typ 3 veckor... Hon var endå snäll men som sagt pigg och bjöd på några glädje bock och skutt :') Men hon var jättesöt och ja.. Är så dålig å att beskriva ridpassen... Men krävde inget av henne då hon var så tittig och pigg så det tjänade inget till utan lät henne gå som hon själv ville, bara jag fick kontrolera tempot. Ester fottade med iPhonen, helt okej bilder så ni får några nu =)
Titta på mina lår på första bilden och denna ovan... På första ser jag helt fet ut och på denna under inte lika mycket -.-
Söt :'')
Nu några fina halv failade bilder^^
Efter detta,... hopp.. så flög hon av i tre bockningar hehe xd
Men damp typ xd Ne, hon var bara sjukt pigg och det va bara kul =)
Men så sexigt Fiona höhöh xd
För er som undrar så är Fiona ett sto på 5 år och C-ponny. Ja, jag är lite stor ( överkroppen ) på henne men hon har inga som helst problem med det.
 
Gulla fick vila idag och rids imorgon istället :)
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?