Must Have:s

¦ Surprise
Must have:s enigt mig, i mitt Ps :'') 
Fonts:
Bourbon
Brain Flower
Sharon Lipshutz Handwriting
Mossy
Simply Glamorus
Sweetly Broken
Actions:
Sunlight action
Creamy Haze action
Dreamy Light action
Joyful action
Och min lilla foto stämpel hihi ^.^
 
/Sharon


Emma Gustafsson    •  

Hur laddar man ner actions?
har photoshop cs6! :)

Svar: http://browse.deviantart.com/?q=actions klicka på länken > välj någon action/bild ( kommer oftast med flera i ett pack ) > klicka på bilden och 'Download file' till höger > öppna när den är nedladdad > markera och kopiera ATN filen/filerna > klistra in i photoshop i actions rutan ( ett play-tecken ) och öppna den, hitta knappen högst upp till höger i rutan > hitta 'Load actions' ock klistra in där > dubbel klicka på actionen och sen är det klart! =) en av oss har cs5 och jag som nu skriver har cs6 =)
Sharon Eden America Hajny

Emma Gustafsson    •  

Hej igen....

nu har jag ett till problem xd
(föresten tack så hemskt mycket för det förra svaret på min kommentar)

Men alltså jag hittar inte actions...på mitt ps xd
Vi är vänner på dv ( gustafssonfoto ) och skulle du kunna förklara vart actions är någonstans? xd

Svar: yes ja vi snackade ju på dv så fixa nu! =)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?