Spontant spontanköp

¦ Kreativt , Shopping
Idag är inte Soppan alls värd någon bloggtid av mig, tänkter inte äns nämna henne mer än vad jag redan gjort för jag fick frispel och ville bara gräva ner mig under jorden och låta henne dra åt h-----e. efter dagens pass..
 
Tog bussen hem vid halv två (slutade tidigt och red på lunchen), tog den dock åt adra hållet och fick gå från konserthuset till stadsbiblioteket istället. Påvägen hem så såg jag jättesöta kaffetermosar i sett skulfönster hos Te & Kaffehuset och eftersom vi senast i morse snackade om termosmuggar och attt Gabbi behöver en så gick vi in och valde färger och köpte vars sin haha. Behövde också en tyckte jag (min gamla kostade 80 spänn och läcker för den är från lagerhaus och jalite brist på kvalla.. så så blev det med det. Väldigt spontant köp alltså hahah. 
 
 











Kom ihåg mig?