calcium more like coolcium haha drink ur milk kids

¦ Surprise , Vardag
Idag bar det först av till Eko, hööks och horze och sedan tog vi 12 bussen till stallet. 
 
Fick gå det då det var isigt och man inte hade kunnat cykla och därmed tog det lite längre tid innan vi kom till stallet. Hade dessutom lite problem med att bestämma oss för var vi ville rida men tillslut hittade vi en bit av en äng som vi snodde lite haha. I vilket vall som så broddade vi Soppan och begav oss ut. Ridpasset gick helt ok. Red inte så länge och Soppan var rätt så pigg och okoncentrerad men men, det kan ju inte alltid gå perfekt!
 
Sitter här bredvid min baby sis som kollar på nåt program på min stationära (<3<3<3<3<) medans jag har fåt redigera bilderna på min laptop (</3</3</3</3). Ni förstår inte hur mycket jag avskyr att arbeta på laptop haha, Stationära datorer ska det vara!
 
 


Penny Lomfalk    •  

åhh vilken skönhet! avlider *-*

Svar: tack! :DD
Sharon Eden America Hajny

Matilda - tonårsliv i rullstol    •  

Åh så fin häst!

Svar: tack! :D
Sharon Eden America Hajny

Divorce your horse    •  

Så fin!! :)

Svar: tack! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?