som ni många vet

¦ Gaby , Vardag , Åsikter
Svar: Ja vi är för långa men tydligen inte förstora för han. Han tar absolut ingen skada av att vi rider han lite då och då (sällan äns en gång i veckan). Vi får rida han för ägaren och han behöver någon som kan rida igenom honom ibland. Han busar mer än gärna med oss ute och då han sällan blir riden ser ingen i stallet något problem med att en längre ryttare sitter upp på han ibland. Om du har problem med att vi rider han får du lösa det själv för ingen som faktiskt har något med det att göra tycks ha det.
 
Ha det bra!
 


Maria    •  

Jo ni är för stora, och fine att ni rider ut en gång i veckan. Men hoppa? Helt seriöst, bara för att ni tror att hästen inte tar skada så betyder det inte att han inte gör det för ni är alldeles för långa och för tunga för en sån liten ponny! Tänk lite själv..

Svar: men snälla, bry dig inte om vad vi gör? vi FÅR rida han, vi FÅR hoppa han (aka skutta över 40-50cm 2-3 gånger) men du kan väll inte veta om han tar skada eller inte lika mycket som vi kan veta det? han gör INGET för att visa att han tycker vi är förstora ELLER för tunga. det är bättre han blir aktiverad och riden än att han bara står i hagen och blir agressiv som den andra ponnyn blev för att ingen red han. pallar inte disskutera med dej länge då du varken har träffat hästen själv eller än mindre sätt oss rida han.
Sharon Eden America Hajny

Lovisa Hallquist    •  

Jag red en shettis i ett halvår och var för lång och henne hoppa jag 85 på så jag tror inte att ponnyn tar skada av det!

Svar: precis! :P
Sharon Eden America Hajny

Lol    •  

Typical bitches från srg

Svar: vi haha?
Sharon Eden America Hajny

Anonym    •  

Nej Maria, haha är antagligen hon från srg som lägger sig i allt och tror hon rider bäst :p

Svar: haha troligtvis :p
Sharon Eden America Hajny

Maria    •  

Asså ursäkta?
Tror verkligen inte att jag rider bäst så du kan ju hålla käften? Och vadå lägger sig i allt? Det var en sak så knip du igen din fula käft innan du vågar säga vem du är! Du känner inte mig så du kan ju bara knipa igen tills du inte behöver vara anonym längre.

Svar: har inte sagt att du inte rider bra, jag är ju inte anonym alls så vet inte helt vad din kommentar har för mening. exakt, du känner inte mej eller ponnyn heller så fattar inte varför du brydde dej från början. har dessutom inte kallat dej något fult så du har ingen rätt till att göra det heller.
Sharon Eden America Hajny

M    •  

Nej, jag menade kommentaren ovanför min?
Menade inte dig? Det var bara min åsikt och jag ber om ursäk om ni tog illa upp och om jag änvände lite hårda ord! Men iaf kommentaren ovanför var ju dock lite överdriven? För det har ingenting med saken att göra och ingenting som var sant iheller..

Svar: jaha, förlåt för missförståndet. som sagt, vi känner inte varandra så vi kan ju bara "luta fred" och inte bry oss om varandra mer =)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?