Hej mitt vinterland

¦ Natur , Vardag
Har snöat som bara den hela dagen och när jag skulle hem från skolan idag var det bra mycket snö (tycker ju jag som är Malmöbo då haha).
 
Skolan idag bjöd på ett slagsmål med en i klassen och en annan så både ambulans och polis kom. Svenskalektionen var inställd och matsalen hade inte öppnat än och cafet var stängt så spenderade tiden i biblioteket med några andra kompisar. Lånade en ny John Green bok (ska välja en författare och läsa en bok av han osv). Blev attackerad med snöbollar (såklart) så fick ju ge igen lite hehhe, går ju inte att undvika snöbollskrig lixom... Sista lektionen som är idrott så hjälpte en i klassen mej att klara av en övning jag varit jätejätterädd för, men tillslut klarade jag den!
 
Sharon har varit sjuk och hemma idag och det var hennes dag att åka till stallet men hon orkade inte. Jag hade behövt ta halv fem bussen, vara i stallet själv och så snöar det sjukt så Soppan får en ofrivilig vila idag. Snön ställer ju till det lite för oss och imorgon tror jag inte heller jag hinner såvida inte vägarna är plogade här i stan... Tyvärr blir ju stallet lidande när det är snöoväder så förmodligen kommer Soppan vila lite från och till nu. Det som är bra när man typ inte varit i stallet på 2-3 dagar är ju att mn är jättetaggad sen när man väl åker dit och det är ju alltid kul!
 
Nej men nu ska jag kolla Arrow!
Såhär ser det väll ut nu typ, 2dm snö kanske? Fast jag är så dålig på att uppskatta..
 











Kom ihåg mig?