Longering & Lite trickträning

¦ Stallet
Idag var jag hemma andra dagen från skolan för jag mår rent ut av bajs, ueh. Har inte bloggat pga av mitt illamående och min extrema huvudvärk, men här är jag nu och ska utvärdera dagen i stallet.
 
Åkte dit med Escht kl 4 och när vi kubbade oss ner till stallet kom det plötsligt en lös hund haha. Vi dog inte, men E lyckades ju halka på isen så vi garvde sönder lite ;) 
 
Väl i stallet mockade jag upp det sista som låg kvar i stallgången och sedan så plockade jag in frukterna från hagen och till sist fixade jag Sopp. Klädde på henne det trassliga longerklyddet och knallade ner till ridhuset. Väl där longerade jag dubben i ca 20 min och sedan så tricktränade jag lite medans E filmade oss lite. Film finns på min IG, itssomersley ifall ni vill checka. 
 











Kom ihåg mig?